Сұраныс жіберіледі. Күтіңіз . . .
icon bonus
СІЗДІҢ ҚАЛАҢЫЗ АЛМАТЫ МА?
Сатып алушы гиді

Сатып алушы гиді

Интернет-дүкенде қалай сатып алуға болады?

Халық банкінен бөліп төлеуге немесе несиеге қалай алуға болады?

Сатып алды несиеге немесе бөліп төлеуге қалай сатып алуға болады?

Тауарды төлеудің қандай әдістері бар?

Тауар алудың қандай жолдары бар?

Шабарманмен

• «Sulpak» интернет-дүкенінде сатып алынған тауарларды жеткізілім біздің тапсырыс бойынша сіз көрсеткен мекен-жайға ол орналасқан күннен бастап келесі күні жеткізіледі.
• Қаланың әкімшілік шекараларында жеткізу 15 000 теңгеден асатын тапсырыстар үшін тыпсырыс ақысыз болып табылады. • 15 000 теңгеге дейінгі тапсырыстың құны - 1000 теңге*.
• Тауарларды жеткізу демалыс күндерінен басқа аптаның барлық күндері 11: 00-ден 20: 00-ге дейін жүзеге асырылады.
• Біздің қызметкерлер тапсырысыңызды сіз көрсеткен мекен-жайға жеткізеді және тауарлардың тұтастығы мен толықтығын көрсетеді.
• Өнімді пайдалану мен реттеуді өзіңіз жасай аласыз, пайдалану нұсқаулығын оқып шығыңыз.
• Егер алынған тауарларға қатысты шағымдар болмаса, сіз жеткізу қызметінің қызметкеріне тапсырыс құнын төлейсіз, жеткізілім нысанын толтырып, барлық қажетті құжаттар жинағын аласыз.
• Тапсырысты банктік аударым арқылы төлеген кезде. Сатып алушы жеке басын куәландыратын құжатты, сонымен қатар төлем жасайтын ұйымнан сенімхатты ұсынуға міндетті.
* тек Алматы қаласында жарамды
**Егер пәтерде есіктің жақтауы немесе қабырға мен қаптамадағы тауардың арасындағы қашықтық 10 (он) см-ден аз болса, пәтерге кіргізілмейді, бұл жағдайда тауарлар жеткізу мүмкін жерде қалады. Пәтер ішінде жиһаз беру жұмыстары жүргізілмейді. Жабдық орнатылмаған және жеткізілім қызметінің мамандары пайдалануға үйретілген.

Компанияның бөлшек сауда дүкендерінен алып кету

• Тапсырысты біздің сайтқа немесе +7 727 233 30 00, 3210 телефондары арқылы (ұялы қоңырау шалу тегін) алғаннан кейін сіз тауарларды өзіміздің дүкендеріміздің бірінен ала аласыз.
• Дүкенге бармас бұрын, менеджермен таңдалған тауар бар дүкеннің мекен-жайын келісу қажет.
• Менеджерден тапсырыс нөмірін алыңыз, оны төлеу үшін дүкеннің кассасына бару керек
• Сіз тауарды бүгіннен бастап сайттың бағасымен ала аласыз (тапсырыс берген күні), біздің бөлшек сауда дүкеніміздің бүкіл жұмыс уақыты ішінде
• Сіздің өніміңіздің резерві менеджер тапсырыс берген күннен бастап 3 күн ішінде сақталады.
• Сіз қолма-қол ақшамен, несие картасымен немесе Sulpak дүкендер желісінің бонустық картасымен тікелей дүкенде төлей аласыз

Бөлшек сауда дүкенінде төлегеннен кейін курьер арқылы*

• «Sulpak» интернет-дүкенінде сатып алынған тауарларды біздің бөлшек дүкенде төлегеннен кейін сіздің үйіңізге жеткізуге болады
• Дүкенге бармас бұрын, менеджермен таңдалған тауар бар дүкеннің мекен-жайын келісу қажет.
• Менеджерден тапсырыс нөмірін алыңыз, оны төлеу үшін дүкен кассасына бару керек
• Сіз тауарды тапсырыс берген кезде мекен-жайы мен жеткізу уақытын тікелей көрсете аласыз*
• Жеткізу құны 1000 теңгені құрайды
• Жеткізу қаланың әкімшілік шегінде ғана мүмкін
* Sulpak дүкендері бар қалаларда қол жетімді"
** Егер пәтерде есіктің жақтауы немесе қабырға мен қаптамадағы тауардың арасындағы қашықтық 10 (он) см-ден аз болса, пәтерге кіргізілмейді, бұл жағдайда тауарлар жеткізу мүмкін жерде қалады. Пәтер ішінде жиһаз беру жұмыстары жүргізілмейді. Жеткізу қызметінің қызметкерлері жабдықты орнатпайды және оны пайдалануға үйретеді.

Жеке кабинет дегеніміз не?

Жеке кабинетке тек уәкілетті пайдаланушылар қол жетімді. Авторландыру / тіркеу үшін сілтемені басыңыз.

Жеке кабинетте сіз жасай аласыз:

Барлық тапсырыстар тарихын қарай аласыз. Электрондық чек әр тапсырысқа қосылады, ол сатып алуды растау және қажет болған жағдайда кепілдікке, айырбастауға немесе қайтаруға өтініш беру үшін негіз болады..

Бонустардың ағымдағы балансын, олардың әрекет ету мерзімін және бонустарды есептеу және есептен шығару тарихын көре аласыз.

Өз GO!Bonus-тарыңызды қосымша бонустары бар Sulpak бонустарына ауыстырыңыз.

Жеке мәліметтеріңізді жаңартыңыз (Аты, тегі, жеткізу мекен-жайы, телефон нөмірі, электронды пошта).

• Жеткізу жайлы, Sulpak бөлшек сауда дүкендерінің немесе Интернет-дүкеннің жұмысы жайлы пікір қалдырыңыз. Сондай-ақ, шолуларыңыздың күйін қарап, бақылай аласыз..

• Өзіңіздің тілектер тізіміңізді көре аласыз.

• Көрген тауарлар тарихын көре аласыз.

Sulpak бонустары дегеніміз не?

«Sulpak Бонустар» - тауарларды сатып алу үшін мүшенің бонустық шотына түсетін шартты бірліктер. Sulpak бонустарын Sulpak дүкендер желісіндегі тауарларға толық немесе ішінара төлеу үшін пайдалануға болады. Толық ақпаратты сілтемені басу арқылы табуға болады: Бонус клубы

Sulpak бонустарын қалай жұмсауға болады?

Sulpak бонустары - бұл гаджеттер мен жабдықтарды сатып алуға жақсы қосымша. Бұл сонымен қатар сатып алу бағасының 100% төлеуге тамаша мүмкіндік.!

Қадам 1. sulpak.kz сайтында, белсенді бонустары бар телефон нөмірін пайдалану арқылы тіркеліңіз де. Егер сізде жеке есептік жазбаңыз болса, онда кіріңіз.

Қадам 2. Дүкенге барып, өзіңізді қызықтыратын заттарды себетке салыңыз.

Қадам 3. Сауда қоржынына барғаннан кейін, сіздің интернет-дүкенде бонустарыңызды пайдалану мүмкіндігі бар терезе пайда болады.

Орындалды, сіз сатып алудың бір бөлігін бонустармен төледіңіз!

Назар аударыңыз! Егер сіз тапсырыс жасаған кезде бонустар пайдаланған болсаңыз, олар жеткізілімге дейін тапсырыс берген кезде есептен шығарылады.

Күн ішінде бірнеше тапсырысты орналастырған кезде (бонустарды пайдалану кезінде) бонустар тек бір ғана тапсырыс үшін қолданылады. Қалған тапсырыстар қайта есептеледі немесе жойылады.

Егер сіз Халық Банкінің клиентісіз және GO!Bonus жинақталған болса, оларды Sulpak бонустарына айырбастауға және сатып алу бағасының 100% дейін бонустармен төлеуге болады.

GO!Bonus. GO! Бонусын Sulpak бонустарына қалай айналдыруға болады?

Сатып алынған өнім бұзылған жағдайда қайда бару керек?

Сіз қызмет көрсету орталықтарының мекен-жайларымен сайттың төменгі жағында - Пайдалы айдарында таныса аласыз! Сілтемені басу арқылы сіз қайтарудың толық шарттарымен таныса аласыз: Қайтару және кепілдік шарттары

Сауда-бөлшек дүкендердің мекен-жайларын қалай білуге ​​болады?

Сіз біздің дүкендеріміздің мекен-жайларымен сайттың төменгі жағындағы - Пайдалы айдарында таныса аласыз!

14 күн ішінде сатып алған тауарды қалай қайтаруға болады?

Сатып алған тауарды қалай қайтаруға болады?

Sulpak интернет-дүкені тауарды сатып алынған сәттен бастап 14 күнтізбелік күн ішінде тауардың алмасуына немесе қайтарылуына кепілдік береді, егер ол қолданылмаған болса, тұтынушылық қасиеттері, орамы, пломбалары, құлақшалары сақталған болса («Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 1-тармағы).

Сапалы тауарларды айырбастау және қайтару

Қажет құжаттар:

1. Кассалық түбіртек немесе дүкеннен сатып алған тауар екенін растайтын құжат
2. Дүкен директорының атына, қайтару / айырбастау себебі көрсетілген, сатып алушының тауарды қайтару / айырбастау туралы өтініші
3. Кепілдік талоны (бар болса)

Шарттар:

• Өнімде ешқандай іздер болмауы керек, оның қаптамасы, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, зауыттық жапсырмалары, сондай-ақ сатушыдан алынған барлық құжаттар (түбіртектер, кепілдік талоны, пайдалану нұсқаулары) сақталуы керек.
• Егер өнімге сыйлық қоса берілген болса, онда сыйлықты өніммен бірге қайтаруы керек, сонымен қатар сыйлықта да эксплуатациялық іздер болмауы керек, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары және зауыттық (отандық) орамасы сақталуы керек.
• Сапалы тауарларды айырбастауға және қайтаруға болмайды, егер оны тек сатып алушы ғана пайдалана алатын болса: ұялы байланыс абоненттік құрылғылары, санитарлық-гигиеналық заттар (электр ұстарасы, электрлік тіс щеткалары, массажерлер және т.б.), тамақ өнімдерімен, тұрмыстық химия заттары, бір реттік қаптамадағы тауарлар және т.б.
• Дүкеннен бағаның айырмашылығын төлеу арқылы сіз сатып алған өнімді тиісті сападағы ұқсас тауарға немесе басқа үлгіге айырбастай аласыз.

Сапасыз тауарларды айырбастау немесе қайтару

Қажет құжаттар:

1. Кассалық түбіртек немесе дүкеннен сатып алған тауар екенін растайтын құжат
2. Дүкен директорының атына, қайтару / айырбастау себебі көрсетілген, сатып алушының тауарды қайтару / айырбастау туралы өтініші
3. Кепілдік талоны (бар болса)

4. Өнімде зауыттық ақаудың бар екендігін растайтын құжат:
a. Уәкілетті қызмет көрсету орталығының мәлімделген ақаудың бар екенін және пайдалану ережелерінің бұзылмағандығы туралы акт;
b. Тәуелсіз сараптама қызметін ұсынуға құқылы ұйымның қорытындысы (лицензия нөмірі қажет).

Шарттар:

• Пайдалану барысында анықталған жасырын өндірістік ақауы бар тауарларды ауыстыру немесе қайтару «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген негіздер мен мерзімдерінде жүзеге асырылады.
• Егер өнімге қатысты мәселелер туындаса, алдымен нұсқаулықта өнімге қатысты мәселені өз бетіңізше шешудің жолдары жоқ екеніне көз жеткізу қажет.
• Сапасыз тауарды айырбастау үшін уәкілетті қызмет көрсету орталығының қорытындысы болуы керек (телефон нөмірі мен мекен-жайы кепілдік талонында көрсетілген). Осы тұжырымның негізінде сіз осы өнімді ұқсас тауарға айырбастауға немесе оған төленген ақшаны қайтарып алуынызға болады.
• Егер тауарды сараптау нәтижесінде оның ақаулары Сатып алушының кінәсінен туындағаны анықталса, онда заң бойынша Сатып алушыға тексеруге байланысты шығындарды өтеу міндеттемесі қарастырылған.
• Шағын өлшемді (5 кг дейін) тауарларды қызмет көрсету орталығына және кері қарай жеткізуді Сатып алушы өзі жүзеге асыруы керек.
• Сапасы төмен тауарларды қайтару немесе айырбастау тегін.
• Интернет-дүкенде сатып алынған тауарды ауыстыру немесе қайтару туралы (727) 2-333-000 нөміріне, 3210 ұялы телефонына (ұялы телефоннан қоңырау шалу тегін) хабарлассаңыз болады немесе info@sulpak.kz электрондық поштасына жазсаңыз болады. Дүкен қызметкері сізге тауарды айырбастауға (қайтаруға) өтінімді ресімдеу үшін хабарласады.
• Егер тауарды қайтару туралы сіздің шағымыңызды қарау кезінде тауардың қолданыста болғандығы, ақауы бар екені (жарықшақтар, сызаттар, механикалық зақымданулар, жасырын өндірістік ақауларды қоспағанда), толық емес болса немесе түпнұсқалық қаптамада болмаса, айырбастау / қайтару жүзеге асырылмайды.
• Тауарды қайтару сіздің қалаңызда орналасқан Sulpak дүкендерінің бірінде жүзеге асырылады.

Тұтынушылардың құқықтары бұзылған жағдайда мен қайда бара аламын?

Қазіргі уақытта қандай науқандар әрекет етеді?

Сіз біздің қазіргі науқандарымызбен сайттың мәзіріндегі оң жақта орналасқан науқандар бөліміне өту арқылы таныса аласыз. Немесе сіз осы сілтемені қолдана аласыз: Біздің науқандар
Науқандар бөлімі 6 түрге бөлінеді: "Арнайы ұсыныс", "Алдын ала берілетін тапсырыс", "Супербаға", "Сыйлық жиынтықта", "Жинақпен арзанырақ" және "Сатып алыңыз және ұтыңыз".

Сыйлық картасы. Не үшін қажет және оны қалай пайдалану керек?

Сыйлық карталары туралы ақпаратты сайттың төменгі жағынан - Пайдалы айдарынан таба аласыз! Немесе келесі сілтемеге тікелей өтіңіз Сыйлық картасы туралы ақпарат

Өнім туралы пікірді қалай қалдыруға болады?

Интернет-дүкеннің, сауда-бөлшек дүкендерінің немесе жеткізу бөлімінің жұмысы туралы пікірді қалай қалдыруға болады?

Егер тауар менің қаламда болмаса, не істеу керек?

Электрондық кілттер деген не және оларды қалай алуға болады?