3210
тегін
Сұраныс жіберіледі. Күтіңіз . . .
Сіздің қалаңыз Алматы ма?
Сатып алушы гиді
Сатып алушы гиді

1

Техниканы несиеге қалай сатып алуға болады?

1. Интернет дүкендегі Kaspi-несиелендіру

Техниканы Kaspi банк арқылы несиеге сатып алу үшін Kaspi несиелендіру батырмасын басыңыз Ашылған бетте Өзіңізді деректеріңізді толтырыңыз. Сізге несиені мақұлдау мәселесі жөніндегі Банк менеджері хабарласады. Несиені мақұлдағаннан кейін Сізге интернет-дүкен менеджері хабарласады.

2. Интернет дүкендегі несие

Интернет-дүкенде тауарды несиеге сатып алу үшін "Несиеге сатып алу" батырмасын басып, тапсырысты ресімдеңіз, содан кейін менеджер сізге хабарласады. Несиелендіру туралы қысқаша ақпаратты Сіз сайттың төменгі жағындағы "Несиелендіру шарттары" сілтемесі бойынша көре аласыз.

3. Бөлшек дүкендердегі несие

Сондай-ақ, сіз тауарды несиеге біздің бөлшек дүкендерден сатып ала аласыз, несиелендіру шарттарын сіздің ыңғайлылығыңыз үшін біздің бөлшек дүкендерде орналасқан банктердің несиелік сарапшылары хабарлайды.

2

Интернет дүкенде техниканы қалай сатып алуға болады?

1. Таңдаған өніміңізде "Сатып алу" батырмасын басыңыз. ( №1 немесе №2 мысалда көрсетілгендей)

2. "Сатып алу" батырмасын басқаннан кейін Сіз таңдаған тауар қоржында пайда болады. Сіз одан әрі сатып алуды жалғастыра аласыз немесе Қоржынға кіріп тапсырысты ресімдей аласыз.(№1 немесе №2 мысалда көрсетілгендей)

3. Қоржынға кіргеннен кейін, нысанды толтыра отырып тапсырысты ресімдеңіз:

4. Бұдан әрі Жеткізу әдісін таңдаймыз:

5. Төлем әдісін таңдап, "Тапсырысты растау" батырмасын басамыз:

6. Интернет дүкенінің операторынан қоңырауды күтеміз

Сондай-ақ +7 727 233 30 00 немесе 3210 (ұялы телефоннан қоңырау тегін) телефондарға қоңырау шала отырып, тауарға бірден тапсырыс беруге болады

3

Тауарды қалай төлеуге болады?

Қолма-қол ақшамен

  • • Тапсырыс алған сәтте үйге жеткізу кезінде курьердің жеке қолына немесе өздігінен жеткізу кезінде біздің бөлшек сауда дүкенінің кассасында қолма-қол ақшамен төлеуге болады (біздің жеткізу қызметі жұмыс істейтін қалаларда ғана мүмкін).
  • • Төлем тек ұлттық валютада жүргізіледі.
  • * Төлемді растау үшін біз сізге тауар чегін береміз.

Қолма-қол ақшасыз ақы

Қолма-қол ақшасыз бойынша төлем шот-фактура негізінде немесе "интернет-банкинг" сервисі көмегімен жасалуы мүмкін.

Шот-фактура негізінде төлем жасау:

  • * Біздің менеджер шот-фактураны сіздің ұйымыңыздың барлық қажетті деректемелерін алғаннан кейін факс немесе электрондық пошта арқылы жібереді
  • • Шот-фактураның төлемін Сіз кез келген банк бөлімшесінің кассасында немесе Өзіңіздің фирмаңыздың есептік шотынан жүзеге асыра аласыз.
  • • Заңды тұлғалар үшін барлық қажетті құжаттар пакеті тауармен бірге ұсынылады.

"Интернет-банкинг" сервисінің көмегімен төлеу:

  • * Интернет-банкингтің жеке кабинетіне кіріп, қызмет жеткізушілердің тізімінен www.SULPAK.kz табу, тапсырысыңыздың нөмірін және аударым сомасын көрсету қажет.
  • • www.sulpak.kz үшін интернет-банкинг қызметін мыналар көрсете алады: "Альянс Банк" АҚ, "Альфа-Банк" АҚ ЕБ, "Еуразиялық банк" АҚ, "Bank RBK" АҚ, "АТФБанк" АҚ, ВТБ банкі (Қазақстан) АҚ ЕҰ және "Kaspi Bank" АҚ.

Бонустық картамен және сыйлық сертификатымен

  • * Sulpak бонустық картасымен және Sulpak сыйлық сертификатымен төлем жасау тапсырысыңызды біздің бөлшек сауда дүкенінің кассасында төлеген кезде ғана мүмкін болады
  • • Төлемді растау үшін біз Сізге тауар чегін береміз.

Сайтта Банк картасымен төлеу

Төлемге әлемнің кез келген банкінің VISA және MasterCard халықаралық төлем жүйелерінің пластикалық карталары қабылданады.
Төлемнің ыңғайлы және қауіпсіз тәсілін Қазақстан Халық Банкі АҚ және компания ұсынады.
Төлемді растау үшін Сізге басып шығаруға және сақтауға болатын чек, сондай-ақ төлем кезінде көрсетілген пошталық мекенжайға хабарлама беріледі.

Тапсырысты ресімдегеннен кейін Сізді Processing.kz қауіпсіз төлем жасау парақшасына көшірілесіз, мұнда Сіз банк картаңыздың деректерін толтыруыңыз қажет:

  • * Картада көрсетілгендей аты-жөніңіз.
  • * Карта нөмірі, ол картаның бет жағында болады, бос орынсыз 16-19 сандардан тұрады.
  • * Картаның әрекет ету мерзімінің аяқталу айы мен жылы, олар да картаның бет жағында болады.
  • * CVC2/CVV2 коды, картаның артқы жағында қол қою үшін арналған жолақта орналасқан, нөмірдің соңғы 3 немесе 4 санын енгізу қажет •

"Төлеу" батырмасын басқаннан кейін Өзіңіздің 3-D Secure құпиясөзіңізді енгізу қажеттілігі туындайды. Бұл құпиясөзді Сіз банктен ала аласыз. Осы кодты енгізу үшін Сіз Өзіңіздің банкіңіздің парақшасына көшірілесіз.

Өздігінен тасымалдаған кезде Банк картасымен төлеу

  • * Төлемге VISA және MasterCard төлем жүйелерінің пластикалық карталары қабылданады
  • • Төлемді растау үшін Біз сізге тауар чегін береміз.
  • * Төлем тек карта иесінен қабылданады.
  • * Төлем жасау кезінде Сізден жеке куәлігіңізді сұрауы мүмуін, оны өзімен бірге алып жүріңіз

4

Тауарды қалай алуға болады?

Орында төлем жасаумен мекенжай бойынша жеткізу

  • *"Sulpak" интернет-дүкенінен сатып алынған тауарларды жеткізуді Сіз тапсырыс нысанында көрсеткен мекенжай бойынша Жеке жеткізу қызметі оны орналастырған күннен бастап келесі күні жүзеге асырады.
  • * Қаланың әкімшілік шекарасы шегінде жеткізу 15000 теңгеден бастап тапсырыс кезінде тегін жүзеге асырылады. *
  • 15000 теңгеге дейін тапсырыстарды жеткізу құны 1000 тг.
  • * Тауарларды жеткізу мереке күндерінен басқа аптаның барлық күндері сағат 11:00-ден 20:00-ге дейін жүзеге асырылады.
  • * Біздің қызметкерлер тапсырысыңызды Сіз көрсеткен мекенжайға жеткізеді* * және тауардың бүтіндігі мен жинақтылығын көрсетеді.
  • * Тауардың жұмыс қабілеттілігі мен баптауын пайдалану жөніндегі нұсқаулықпен алдын ала танысып, өзіңіз жүзеге асыра аласыз.
  • • Алынған тауарға наразылықтар болмаған жағдайда Сіз Жеткізу қызметінің қызметкеріне тапсырыс құнын төлейсіз, жеткізу бланкісін толтырасыз және барлық қажетті құжаттар жиынтығын аласыз.
  • • Тапсырысты қолма-қол ақшасыз есеп айырысу бойынша төлеген кезде. Сатып алушы жеке басын куәландыратын құжатты, сондай-ақ төлеуші-ұйымның сенімхатын ұсынуға міндетті
  • * тек Алматы және Қарағанды қалаларында ғана қолжетімді
    **Егер есік қорабы немесе қабырғасы мен қаптамадағы тауар жағы арасындағы қашықтық 10 (он) см кем болса, тауар пәтерге кіргізілмейді. Бұл жағдайда тауар жеткізу жүзеге асырылған орында қалады. Жиһазды пәтер ішінде тасымалдау жұмыстары жүргізілмейді. Жеткізу қызметінің қызметкерлері техниканы баптау және оны пайдалануға үйретуді жүргізбейді.

Компанияның бөлшек дүкендерінен өздігінен тасымалдау

  • • Біздің сайтта немесе мына телефондар бойынша +7 727 233 30 00, 3210 (ұялы телефоннан қоңырау шалу тегін) тапсырыс жасалғаннан кейін Сіз біздің бөлшек дүкендеріміздің бірінен тауарды өз бетінше алып кете аласыз
  • • Дүкенге барар алдында сіз таңдаған тауар болатын дүкеннің мекенжайын менеджермен міндетті түрде келісу керек
  • • Менеджерден тапсырыс нөмірін алу, содан кейін онымен бірге төлем жасау үшін дүкен кассасына келу
  • • Сіз бүгін (тапсырыс күні) біздің бөлшек дүкеніміздің барлық жұмыс кезеңі аралығында тауарды сайт бағасы бойынша ала аласыз
  • • Сіздің тауарыңызға резерв менеджердің тапсырысты ресімдеген күнінен бастап 3 күні аралығында сақталады
  • • Қолма-қол ақшамен, банктік картамен немесе "Sulpak" дүкендер желісінің бонустық картасымен тікелей дүкенде төлей аласыз Бөлшек дүкенде төлем жасағаннан кейін мекенжай бойынша курьермен жеткізу

• Бөлшек дүкенде төлем жасағаннан кейін мекенжай бойынша курьермен жеткізу*

  • "Sulpak" интернет дүкенінде сатып алынған тауарларды біздің бөлшек дүкенімізде төлем жасағаннан кейін үйіңізге жеткізу жүзеге асырылуы мүмкін
  • *Дүкенге бармас бұрын сіз таңдаған тауар болатын дүкеннің мекенжайын менеджермен міндетті түрде келісу керек.
  • Менеджерден тапсырыс нөмірін алу, содан кейін онымен бірге төлем жасау үшін дүкен кассасына бару.
  • Жеткізу мекенжайы мен мерзімін Сіз тікелей тауар сатылымын ресімдеу сәтінде ескерте аласыз.
  • Жеткізу құны 1000 теңгені құрайды.
  • Жеткізу тек қаланың әкімшілік шекарасы шегінде ғана мүмкін.
  • "Sulpak" желісінің дүкендері бар қалаларда ғана қол жетімді.
    ** Егер есік қорабы немесе қабырғасы мен қаптамадағы тауар жағы арасындағы қашықтық 10 (он) см кем болса, тауар пәтерге кіргізілмейді. Бұл жағдайда тауар жеткізу жүзеге асырылған орында қалады. Жиһазды пәтер ішінде тасымалдау жұмыстары жүргізілмейді. Жеткізу қызметінің қызметкерлері техниканы баптау және оны пайдалануға үйретуді жүргізбейді.

5

Сервистік орталық мекенжайлары

6

Бөлшек дүкендер мекенжайлары

Сіз біздің дүкендеріміздің мекенжайларымен сайттың төменгі жағында Пайдалы! тарауында таныса аласыз Немесе бірден келесі сілтеме бойынша өтіңіз: Бөлшек дүкендер мекенжайлары

7

Сатылымды 14 күннің ішінде қалай қайтаруға болады?

Тиісті сападағы тауарға айырбастау және оны қайтару шарттары

  • • Тауардың пайдалану іздері болмауы тиіс, оның қаптамасы, тауарлық түрі, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, фабрикалық жапсырмалар, сондай-ақ сатушыдан алынған барлық құжаттары (чектер, кепілдік талоны, пайдалану жөніндегі нұсқаулық) сақталуы тиіс.
  • * Егер тауарға сыйлық қоса берілген болса, ол тауармен бірге қайтарылуы тиіс, сонымен қатар сыйлықтың да пайдалану іздері болмауы тиіс, оның тауарлық түрі, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары және фабрикалық (туған) қаптамасы сақталуы тиіс.
  • * Тиісті сападағы тауарлар егер оларды тек сатып алушы ғана пайдаланған болса айырбастауға және қайтаруға жатпайды: санитарлық және гигиеналық заттар (электр сынақтарды, электрлік тіс щеткаларын, массажерлерді және т. б. қоса алғанда), тамақпен жанасатын полимерлік бұйымдар, тұрмыстық химия тауарлары, бір реттік қаптамадағы тауарлар және басқ.
  • • Сатып алынған тиісті сападағы тауарды дүкенге баға айырмасын төлей отырып, сол құндағы ұқсас тауарға немесе басқа модельге айырбастай аласыз.
  • * Интернет дүкеннен сатып алынған тиісті сападағы тауар айырбасталған немесе қайтарылған жағдайда, сатып алушы 2000 тг мөлшерінде көлік қызметін төлейді.

Тиісті емес сападағы тауарды айырбастау және қайтару шарттары

  • • Пайдалану процесінде анықталған жасырын өндірістік ақауы (елеулі кемшілігі) бар тауарды ауыстыру немесе қайтару "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген негіздерде және мерзімде жүргізіледі.
  • * Тауармен қиындықтар туындаған жағдайда, біріншіден, тауарды пайдалану жөніндегі нұсқаулықпен толық танысқандығыңызға көз жеткізіңіз. Әдетте нұсқаулықтың соңында типтік мәселелерді және оларды өз күшімен шешу жолдарын сипаттайтын бөлім болады.
  • • Тиісті емес сападағы тауарды айырбастау үшін авторизацияланған сервис орталығының қорытындысы болуы қажет (телефон нөмірлері және мекенжайы кепілдік талонда көрсетіледі). Осы қорытындының негізінде, Сіздің талабыңыз бойынша біз осы тауарды соған ұқсас тауарға ауыстырамыз немесе оған төленген ақшаны қайтарып береміз.
  • • Егер тауарды сараптау нәтижесінде оның кемшіліктері Сатып алушының кінәсінен пайда болғаны анықталған жағдайда, заң Сатып алушының сараптама жүргізумен байланысты шығындарын өтеу міндетін көздейді.
  • • Ірі габаритті емес (5 кг дейін) тауарды сервистік орталыққа дейін және кері жеткізуді сатып алушы жүзеге асыруы керек екендігіне назар аударыңыз.
  • * Тиісті емес сападағы тауарларды қайтару немесе айырбастау тегін жүзеге асырылады.
  • * Интернет дүкенінде сатып алынған тауарды ауыстыру немесе қайтару туралы талап қою үшін Сіз (727) 2-333-000, 3210 (ұялы телефоннан қоңырау шалу тегін) телефонына немесе өз қалауыңыз туралы info@sulpak.kz электрондық пошта арқылы хабарлауыңыз қажет. Дүкен қызметкері бөлшектерді келісу және тауарды айырбастауға (қайтаруға) өтініш жасау үшін сізбен хабарласады.
  • • Егер тауарды қайтару туралы сіздің талабыңызды қарау кезінде тауардың пайдалануда болғаны, ақаулары бар (жарықтар, сызаттар, сынықтар, жасырын өндірістік ақауларды қоспағанда, механикалық зақымданулар), толық емес жиынтықта немесе зауыттық қаптамада болмайтыны анықталса, онда айырбастау/қайтару жүргізілмейді.
  • * Тауарды қайтару - айырбастау Сіздің қалаңыздағы Сулпак дүкендерінің бірінде жүргізіледі

8

Біздің науқандар

Науқан бөлімі 4 түрден тұрады: "Супер баға", "Жиынтықпен арзанырақ"," "Сатып ал да ұтып ал" және "Жиынтықтағы сыйлық". Сіз сайттың мәзірінде оң жағында орналасқан науқандар бөліміне өтіп, біздің қолданыстағы науқандармен таныса аласыз. Немесе осы сілтемені пайдалана аласыз: Біздің науқандар

9

Біздің газет

10

Сыйлық картасы. Не үшін қажет және қалай пайдалану керек?

11

Тауарлар туралы пікірлерді орналастыру

Әр тауардың карточкасында бізде Пікірлер деп аталатын жеке блок болады. Бұл жерде Сіз модельді 5 балдық шкала бойынша бағалай аласыз және ол туралы өз әсерлеріңізбен бөлісе аласыз. Пікірде бөтен сілтемелер, жарнама, әдепсіз сөздер мен қорлау болмауы тиіс, олай болмаса ол жойылады.
Егер ақпарат сатып алынған тауар туралы пікір болып табылмаса немесе пікір тиісті парақшада қалдырылмаса, компания пайдаланушының "Пікірлер" қосымша парақшасында қалдырған ақпаратты редакциялау құқығын өзіне қалдырады.

12

Сіздің қалаңызда жоқ тауарды жеткізу

Сіздің қалаңыздағы біздің дүкендерімізде жоқ тауарларды жеткізу Сіз үшін жүзеге асырылуы мүмкін.

Жеткізуді алу үшін 3 қадам жасау керек:

  • 1. "Басқа қаладан тауарға тапсырыс беру" батырмасын басу немесе бізге 3210 телефоны арқылы қоңырау шалу (ұялы телефоннан қоңырау шалу тегін)
  • 2. Менеджерден өз тапсырысыңыздың нөмірін алу және түскен күнін білу.
  • 3. Төлемді Сізге жақын біздің дүкендеріміздің кассасында алынған нөмірге сәйкес жасау

Тауар Сіздің қалаңызға келген бетте Біз тауарды дүкеннен өздігінен алып кете алуыңыз үшін хабарласамыз немесе біздің курьерлер оны Сіздің үйіңізге жеткізіп береді

Жеткізу қаланың әкімшілік шекарасы шегінде ғана мүмкін болады