Сұраныс жіберіледі. Күтіңіз . . .
icon bonus
СІЗДІҢ ҚАЛАҢЫЗ АЛМАТЫ МА?

Кепілдік және қайтару

Тиісті сападағы жаңа тауарды айырбастау немесе қайтару:

Тиісті сападағы тауарларды қайтару, тауарды сатып алған күннен бастап күнтізбелік 14 күн ішінде тауар пайдаланылмаған болса, оның тауарлық түрі, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, құлақшалары, ұялы байланыстың* (ұялы телефондар, роутерлер, планшеттер және т.б.) абоненттік құрылғыларынан басқа сақталған болса мүмкін.

*ұялы байланыстың абоненттік құрылғылары - ұялы байланыс желілерінде жұмыс істейтін, қызмет көрсетілетін аумақ ішінде тұрақты географиялық анықталған орналасуы жоқ абонент көрсеткен және ұялы байланыс операторының желісіне қосылған ақпаратты беру немесе қабылдау үшін электр байланысының сигналдарын тудыратын жеке байланыс құрылғысы;

Сіз тиісті сападағы тауарды 30 күн ішінде (сатып алу күнін есептемегенде) кез келген басқа құны жағынан тең немесе жоғарыдағы барлық шарттарды сақтай отырып құны жоғары тауарға айырбастай аласыз.

Қажетті құжаттар:

Шарттар:

Ақшалай қаражатты қайтару:

Сапасыз тауарларды жөндеу, айырбастау немесе қайтару:

Пайдалану барысында анықталған жасырын өндірістік ақауы бар тауарларды ауыстыру немесе қайтару "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген негіздері мен мерзімдерінде жүзеге асырылады.

Егер өнімге қатысты мәселелер туындаса, алдымен нұсқаулықта өнімге қатысты мәселені өз бетіңізше шешудің жолдары жоқ екеніне көз жеткізу қажет. Егер сіз мәселені өзіңіз шеше алмасаңыз, өнімді диагностикалау үшін уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласуыңыз керек. Зауыттың ақаулығы расталған жағдайда, ақаулықты жөндеуді сұрай аласыз немесе кез-келген Sulpak дүкеніне тауарды ауыстыру немесе қайтару үшін хабарласа аласыз. Салмағы 5 кг-нан аспайтын тауарлармен сіз жақын маңдағы Sulpak дүкеніне хабарласуыңызға болады, біз тауарларды уәкілетті қызмет көрсету орталығына өзіміз жеткіземіз. Егер өнімнің салмағы 5 кг-нан асса, сіз өндірушінің уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласып, шеберге бару үшін өтініш беруіңіз керек.

Қажетті құжаттар:

Ақшалай қаражатты қайтару:

Тұтынушылардың құқықтары бұзылған жағдайда мен қайда бара аламын?

Сатушы тұтынушының құқықтары мен заңды мүдделерін бұзған жағдайда, сіз тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органға немесе тұтынушы дауларын сотқа дейін реттейтін субъектілерге келесі байланыс деректері бойынша байлынысуға немесе сотқа жүгінуге құқылысыз.

Уәкілетті орган: сілтеме бойынша өту

«Ұлттық тұтынушылар лигасы» РҚБ

Адрес: 050008, Қазақстан Республикасы, Алматы қ. Шевченко 164, 1 кеңсе.

Тел.: (727) 277-89-45, 277-83-46

Қысқа ақысыз нөмірлер: Beeline - 2518, K-Cell - 2040

E-mail: nlp_astana@mail.ru

Сайтқа өту:  www.potrebitel.kz

ТОО «Arena S» (Арена S), адрес: A05K8B4, Казахстан, г.Алматы, пр.Жибек Жолы, 135, 2-3 блок, 6 этаж, тел. +7 727 356 18 88