16.10.22

Кепілдік және қайтару

Ремонт, обмен или возврат
>
Тиісті сападағы жаңа тауарды
айырбастау немесе қайтару:
Тиісті сападағы тауарды сатып алу жасалған сәттен бастап 14 күнтізбелік күн ішінде қайтаруға болады, егер ол пайдаланылмаған болса, оның тауарлық түрі, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, ұялы байланыс абоненттік құрылғыларын қоспағанда* (ұялы телефондар, маршрутизаторлар, планшеттер және т. б.), жапсырмалары сақталған жағдайда.
*ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы-абонент берген ақпаратты беру немесе қабылдау үшін электр байланысының сигналдарын қалыптастыратын және ұялы байланыс операторының желісіне қосылатын, қызмет көрсетілетін аумақ шеңберінде тұрақты географиялық айқындалатын орны жоқ, ұялы байланыс желілерінде жұмыс істейтін жеке пайдалану байланыс құралы;
Сіз 30 күн ішінде (оны сатып алған күнді есептемегенде) жоғары барлық шарттар орындалған жағдайда кез келген басқа тең немесе жоғары құнға тиісті сапалы тауарды айырбастай аласыз.
Сапасыз тауарды жөндеу,
айырбастау немесе қайтару:
Пайдалану процесінде анықталған жасырын өндірістік ақауы (елеулі кемшілігі) бар тауарды ауыстыру немесе қайтару "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Заңында белгіленген негіздерде және мерзімдерде жүргізіледі.
Тауармен проблемалар туындаған жағдайда, пайдалану жөніндегі нұсқаулықта тауармен проблеманы өз күшімен шешудің жолдары жоқ екеніне көз жеткізу қажет. Егер сіз мәселені өз бетіңізше шеше алмасаңыз, өнімді диагностикалау үшін уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласуыңыз керек. Зауыттық ақау расталған жағдайда, сіз ақаулықты жоюды талап ете аласыз немесе өнімді ауыстыру немесе қайтару үшін кез келген Sulpak дүкеніне хабарласыңыз. Салмағы 5 кг-нан аз тауар. Сіз жақын жердегі Sulpak дүкеніне хабарласа аласыз, біз өнімді уәкілетті қызмет көрсету орталығына өзіміз жеткіземіз. Егер тауардың салмағы 5 кг-нан асатын болса, өндірушінің уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласып, шебердің келуіне өтінім беру керек.
1. Қажетті құжаттар


2. Шарттар


3. Ақшаны қайтару

1. Қажетті құжаттар


2. Ақшаны қайтару

Тиісті сападағы жаңа тауарды
айырбастау немесе қайтару:
Тиісті сападағы тауарды сатып алу жасалған сәттен бастап 14 күнтізбелік күн ішінде қайтаруға болады, егер ол пайдаланылмаған болса, оның тауарлық түрі, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, ұялы байланыс абоненттік құрылғыларын қоспағанда* (ұялы телефондар, маршрутизаторлар, планшеттер және т. б.), жапсырмалары сақталған болса..
*ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы-абонент берген ақпаратты беру немесе қабылдау үшін электр байланысының сигналдарын қалыптастыратын және ұялы байланыс операторының желісіне қосылатын, қызмет көрсетілетін аумақ шеңберінде тұрақты географиялық айқындалатын орны жоқ, ұялы байланыс желілерінде жұмыс істейтін жеке пайдалану байланыс құралы;
Сіз 30 күн ішінде (оны сатып алған күнді есептемегенде) жоғары барлық шарттар орындалған жағдайда кез келген басқа тең немесе жоғары құнға тиісті сапалы тауарды айырбастай аласыз.
1. Қажетті құжаттар:


2. Шарттар:


3. Ақшаны қайтару:


Сапасыз тауарды жөндеу,
айырбастау немесе қайтару:
Пайдалану процесінде анықталған жасырын өндірістік ақауы (елеулі кемшілігі) бар тауарды ауыстыру немесе қайтару "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Заңында белгіленген негіздерде және мерзімдерде жүргізіледі.
Тауармен проблемалар туындаған жағдайда, пайдалану жөніндегі нұсқаулықта тауармен проблеманы өз күшімен шешудің жолдары жоқ екеніне көз жеткізу қажет. Егер сіз мәселені өз бетіңізше шеше алмасаңыз, өнімді диагностикалау үшін уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласуыңыз керек. Зауыттық ақау расталған жағдайда, сіз ақаулықты жоюды талап ете аласыз немесе өнімді ауыстыру немесе қайтару үшін кез келген Sulpak дүкеніне хабарласыңыз. Салмағы 5 кг-нан аз тауар. Сіз жақын жердегі Sulpak дүкеніне хабарласа аласыз, біз өнімді уәкілетті қызмет көрсету орталығына өзіміз жеткіземіз. Егер тауардың салмағы 5 кг-нан асатын болса, өндірушінің уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласып, шебердің келуіне өтінім беру керек.
1. Қажетті құжаттар:


2. Ақшаны қайтару:


Тұтынушылардың құқықтары бұзылған жағдайда қайда жүгінуге болады?
Сатушы тұтынушының құқықтары мен заңды мүдделерін бұзған жағдайда Сіз тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органға немесе төменде көрсетілген байланыс деректері бойынша тұтынушылық дауларды сотқа дейінгі реттеу субъектілеріне не сотқа жүгінуге құқылысыз.
ҚР сауда және интеграция министрлігінің
Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті
Мекен-жайы: Нұр-сұлтан қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 8,
"Министрліктер Үйі", 2 подъезд
Кеңсе: +7 (7172) 75-06-88
Email: p.kzpp@mti.gov.kz
Сайт: gov.kz
"Ұлттық тұтынушылар лигасы" РҚБ

Мекен-жайы: Алматы қ., Шевченко к-сі, 164г, 1 кеңсе

Кеңсе: +7 (727) 277-89-45, 277-83-46
Email: nlp_astana@mail.ru
К списку статей