Сұраныс жіберіледі. Күтіңіз . . .
СІЗДІҢ ҚАЛАҢЫЗ АЛМАТЫ МА?

Кепілдік және қайтару

Тиісті сападағы
жаңа тауарды айырбастау немесе қайтару:
Тиісті сападағы тауарды сатып алу жасалған сәттен бастап күнтізбелік 14 күн ішінде қайтаруға болады, егер ол пайдаланылмаған болса, ұялы байланыстың абоненттік құрылғысынан басқа оның тауарлық түрі, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, затбелгілері* (ұялы телефондар, роутерлер, планшеттер және т.б.) сақталса.
*ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы-абонент берген ақпаратты беру немесе қабылдау үшін электр байланысы сигналдарын қалыптастыратын және ұялы байланыс операторының желісіне қосылатын, қызмет көрсетілетін аумақ шеңберінде географиялық жағынан айқындалатын тұрақты орналасқан жері жоқ, ұялы байланыс желілерінде жұмыс істейтін жеке пайдаланылатын байланыс құралы;
Тиісті сападағы тауарды сіз 30 күн ішінде (оны сатып алу күнін есептемегенде) жоғарыда көрсетілген барлық шарттарды сақтай отырып, кез келген басқа тең немесе үлкен құнға айырбастай аласыз.
Сапасы лайықсыз
тауарды жөндеу, айырбастау немесе қайтару:
Пайдалану процесінде анықталған жасырын өндірістік ақаумен (Елеулі кемшілікпен) тауарды ауыстыру немесе қайтару "тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Заңында белгіленген негіздер мен мерзімдерде жүргізіледі.
Тауармен проблемалар туындаған жағдайда, пайдалану жөніндегі нұсқаулықта өз тауарларымен проблеманы шешудің жолдары жоқ екеніне көз жеткізу қажет. Егер мәселені өз бетінше шешу мүмкін болмаса, сіз тауарды диагностикалау үшін уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласуыңыз керек. Зауыттық ақау расталған жағдайда, сіз ақаулықты жоюды талап ете аласыз немесе тауарды ауыстыру немесе қайтару талаптарын қою үшін кез келген Sulpak дүкеніне жүгіне аласыз. Салмағы 5 кг-нан аз тауарлармен. Сіз жақын жердегі Sulpak дүкеніне хабарласа аласыз, біз тауарды авторландырылған сервистік орталыққа өз бетінше жеткіземіз. Егер тауардың салмағы 5 кг-нан асатын болса, өндірушінің авторландырылған сервистік орталығына жүгіну және шебердің кетуіне Өтінім ресімдеу қажет.
1. Қажетті құжаттар

2. Шарттары

3. Ақшалай қаражатты қайтару

1. Қажетті құжаттар

2. Ақшалай қаражатты қайтару

Тиісті сападағы
жаңа тауарды айырбастау немесе қайтару:
Тиісті сападағы тауарды, егер ол пайдаланылмаса, оның тауарлық түрі, тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, ұялы байланыстың абоненттік құрылғысынан басқа затбелгілері* (ұялы телефондар, роутерлер, планшеттер және т. б.) сақталса, сатып алған сәттен бастап 14 күнтізбелік күн ішінде қайтаруға болады.
*ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы-абонент берген ақпаратты беру немесе қабылдау үшін электр байланысы сигналдарын қалыптастыратын және ұялы байланыс операторының желісіне қосылатын, қызмет көрсетілетін аумақ шеңберінде географиялық жағынан айқындалатын тұрақты орналасқан жері жоқ, ұялы байланыс желілерінде жұмыс істейтін жеке пайдаланылатын байланыс құралы;
Тиісті сападағы тауарды сіз 30 күн ішінде (оны сатып алу күнін есептемегенде) жоғарыда көрсетілген барлық шарттарды сақтай отырып, кез келген басқа тең немесе үлкен құнға айырбастай аласыз.
1. Қажетті құжаттар:

2. Шарттары:

3. Ақшалай қаражатты қайтару:

Сапасы лайықсыз тауарды жөндеу, айырбастау немесе қайтару:
Пайдалану процесінде анықталған жасырын өндірістік ақаумен (Елеулі кемшілікпен) тауарды ауыстыру немесе қайтару "тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Заңында белгіленген негіздер мен мерзімдерде жүргізіледі.
Тауармен проблемалар туындаған жағдайда, пайдалану жөніндегі нұсқаулықта өз тауарларымен проблеманы шешудің жолдары жоқ екеніне көз жеткізу қажет. Егер мәселені өз бетінше шешу мүмкін болмаса, сіз тауарды диагностикалау үшін уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласуыңыз керек. Зауыттық ақау расталған жағдайда, сіз ақаулықты жоюды талап ете аласыз немесе тауарды ауыстыру немесе қайтару талаптарын қою үшін кез келген Sulpak дүкеніне жүгіне аласыз. Салмағы 5 кг-нан аз тауарлармен. Сіз жақын жердегі Sulpak дүкеніне хабарласа аласыз, біз тауарды авторландырылған сервистік орталыққа өз бетінше жеткіземіз. Егер тауардың салмағы 5 кг-нан асатын болса, өндірушінің авторландырылған сервистік орталығына жүгіну және шебердің кетуіне Өтінім ресімдеу қажет.
1. Қажетті құжаттар:

2. Ақшалай қаражатты қайтару:

Тұтынушылардың құқықтары бұзылған жағдайда қайда жүгінуге болады?
Сатушы тұтынушының құқықтары мен заңды мүдделерін бұзған жағдайда Сіз тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органға немесе төменде көрсетілген байланыс деректері бойынша тұтынушылық дауларды сотқа дейін реттеу субъектілеріне немесе сотқа жүгінуге құқылысыз
ҚР сауда және интеграция министрлігінің
Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті
Мекен жайы: Нұрсұлтан қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8,
"Министрліктер Үйі", 2-кіреберіс
Кеңсе: +7 (7172) 75-06-88
Email: p.kzpp@mti.gov.kz
Сайт: gov.kz
"Тұтынушылардың ұлттық лигасы" РҚБ

Адрес: Алматы қ., Шевченко к-сі, 164г, 1 кеңсе

Кеңсе: +7 (727) 277-89-45, 277-83-46
Email: nlp_astana@mail.ru